Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Παναγιώτης Κουλουράς, εικαστικός


Ο Παναγιώτης Κουλουράς σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, από όπου αποφοίτησε το 2007. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει συμμετάσχει ανάμεσα στα άλλα και στην έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη το 2009 με τίτλο « Ο χρόνος, οι άνθρωποι, οι ιστορίες τους », σε επιμέλεια Μάνου Στεφανίδη.

Παναγιώτης Κουλουράς, Προς εγκατάστασιν...Ⅱ, 2011 – 2012


Η Τέχνη ως μέσο έκφρασης με κάνει να αισθάνομαι χρήσιμος.


Η έμπνευση έρχεται για μένα μέσα από τις ερωτήσεις και τις αμφιβολίες.


Η τέχνη είναι ανάγκη για όποιον την ζητά και την βλέπει, αν και υπάρχει ζωή και χωρίς τέχνη, μιας και το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού ζει χωρίς αυτήν. Σε εμένα όμως προσφέρει, κάθε φορά που την συναντώ ή είμαι έτοιμος να την συναντήσω , λύτρωση. Είναι σαν να μου ανοίγει ο κόσμος και να απαντιούνται για λίγο τα ερωτήματά μου.

Στην εποχή μας το πρόβλημα δεν είναι η οικονομική κρίση, αλλά το πως διαχειρίζεται κανείς την πληροφορία “Υπάρχει μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση”. Το έργο μου σχετίζεται με την καθημερινότητα και τις πληροφορίες που δεχόμαστε για να την κάνουμε ορατή. Η δουλειά μου επηρεάζεται από κάθε τι που συμβαίνει. Αυτά είναι τα εργαλεία μου.

Η Πολιτεία καλό θα ήταν να μην εμποδίζει το έργο της Τέχνης, αν δεν μπορεί να βοηθήσει η ίδια στην εξέλιξη της και στη διαμόρφωση του πολιτισμού μας . 

Η έκφραση «Σημείο φυγής» νιώθω ότι είναι η ελπίδα εκεί που το βλέμμα κατευθύνεται, καθώς εκεί υπάρχει το φως. Εκεί υπάρχει ο δρόμος στον οποίο μπορεί κανείς να πορευτεί.

Η φράση που με εκφράζει είναι η «ὁδὸς ἄνω κάτω μία καὶ ωὑτή» του Ηράκλειου.



Επιμέλεια Αλεξάνδρα Αμανατίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου